Fröya skrev:Dessutom slappnar man aldrig av när man går på tå och ska vara alla till lags hela tiden.

ljusetitunneln skrev:Fröya skrev:Dessutom slappnar man aldrig av när man går på tå och ska vara alla till lags hela tiden.
Detta 'tassande' är så förrädiskt, det tar mer energi än man kan tro.

Victoria skrev:--- Om jag utgår från det så skulle det vara otroligt intressant att veta hur många fall av utmattningssyndrom som beror på att personen som drabbats arbetat tillsammans med en narcissist.

Survivor skrev:Jag gick en kurs i basal kroppskänndom och det var fantastiskt. Det innebar att lära sig vara närvarande i kroppen och de tror jag att många med våra erfarenheter inte är. Så det var nyttigt för mig. Många spänningar släppte i kroppen och jag lärde mig att gå utan att spänna mig genom att ha mjukt böjda knän hela tiden.
Så jag tror helt o hållet på att vår psykiska frustration sätter sig i kroppen på det en eller andra sättet.
Kram S

Survivor skrev:Jag gick en kurs i basal kroppskänndom och det var fantastiskt.Det innebar att lära sig vara närvarande i kroppen och de tror jag att många med våra erfarenheter inte är

Återvänd till Om och för vuxna barn till narcissistiska föräldrar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster