Kan ej se vido klippen som läggs in

Den här kategorin innehåller vanliga frågor om forumet och dess funktioner. Många av de vanligaste frågorna besvaras även på sidan FAQ.
Kategoriregler
Den här kategorin innehåller vanliga frågor om forumet och dess funktioner. Många av de vanligaste frågorna besvaras även på sidan FAQ - Frequently Asked Questions. Administratören har just nu inte möjlighet att göra tillägg på sidan FAQ. Därför har denna kategori skapats.

Kan ej se vido klippen som läggs in

Nytt inläggav liten » tis 24 nov 2009, 02:11

Är de någon mer än jag som ej kan se vido klippen som läggs in på de riktiga settet som svarta katten informerat om?? jag kan bara se om man bara lagt in länken alla andra de som är inlagda rätt där har jag bara en vit ruta... jätte tråkigt tyckler jag.. så någon som vet nåt hjälp mig gärna.
Senast redigerad av SvartaKatten tis 24 nov 2009, 02:23, redigerad totalt 2 gånger.
Anledning: Förtydligade rubriken
Användarvisningsbild
liten
Forumveteran
Forumveteran

Bilder: 0

Re: Kan ej kan se vido klippen som läggs in

Nytt inläggav SvartaKatten » tis 24 nov 2009, 02:22

Svårt att säga varför. Syns de inte över huvud taget, eller dröjer det väldigt länge innan de visas? Om du prövar att öppna tråden med videoklippet du vill se och låter den vara öppen ett tag, syns klippet då efter en stund? Och om du klickar på "play" börjar det då spela efter en stund, om du väntar?

Jag har upptäckt att YouTube är ganska segt: Det kan ta en bra stund ibland innan videon laddar.
  <(^.^)> AnvändarvillkorForumreglerRapportera ett inlägg
=> Frågor om forumets funktioner besvaras i dessa kategorier (ej via PM) =>
=> Frågor och SvarBBkoder - BBCodesFörslagslådanInfo om Bloggar
=> Hittar du inte svaret? Skapa en ny tråd!

Användarvisningsbild
SvartaKatten
Global Moderator
Global Moderator

Bilder: 24
Blogg: Visa blogg (5)

Re: Kan ej se vido klippen som läggs in

Nytt inläggav liten » tis 24 nov 2009, 02:26

Jag kan se ett par av de vidio som är inlagda men inte de flesta.
Jag kan bara se liksom en ram där de skulle ha varit finns ingen play att trycka på och de kommer inget även om jag låter den stå öppen länge... jätte tråkigt
föresten tack för hjälpen med rubriken fick hjärn stopp
Användarvisningsbild
liten
Forumveteran
Forumveteran

Bilder: 0

Re: Kan ej se vido klippen som läggs in

Nytt inläggav Yvonne » tis 24 nov 2009, 07:20

Vad tråkigt att det inte fungerar för dig liten,frågan är bara vad det skulle kunna vara för fel.
Användarvisningsbild
Yvonne
Hedersmedlem, 600+ inlägg
Hedersmedlem, 600+ inlägg

Återvänd till Frågor och Svar