av magnus70 » lör 15 maj 2010, 21:04
Det här är jag så trött på ,Aldrig ta ansvar, aldrig deras fel , Det finns bara inte , Det är det som gör denna sjukdom så skrämmande ( jag anser att det är en sinnessjukdom av högsta grad).
min erfarenhet är att om och "när" man börjar slåss lite för sin sak ,så blir det mer och mer patetiskt , lite pinsamt t.o.m.
I mitt fall har jag blivit så medveten om min rätt, och allt som "N" säger och påstår ,måste jag liksom väga av hela tiden ,och jag märker att det blir på lägre nivå hela tiden. Ska försöka förklara :
jag och "N" brukade spela på lite trav, men han ser till att jag är den som fyller i kupongen, ifall det blir fel på nått vis ,så är allt mitt fel, inte hans.
är vi ute och handlar, så frågar "N" mej hela tiden vad saker kostar, om dom är bra o.s.v ifall att nått blir fel ,så är det automatiskt mitt fel
t.o.m om vi fiskat och det börjar regna ,så är det mitt fel.
har 1000 exempel på vad som är mitt fel.. Det är så sjukt , så numer , vet jag inget alls , jag vet inte vad saker kostar,vet inte om det regnar,vet inget alls , ger inte "N" chansen att sätta mej på pottkanten , som han tydlegen älskar och brinner för,.
Detta är så sjukt, att man kan inte umgås för en minut ens , för hela tiden så hittar "N" på nya saker att fråga om bara för att man ska få på sej nått ansvar och att "N" ska sitta på leken .
Gör jag rätt som går som en sombie och inte "vet nått" , eller finns det knep ?
jag har testat typ : "Du får kolla själv , vad tror du ! ,,,,,, hela tiden lämpa tillbaks det "N" försöker utsätta mej för , . Men jag tror inte det hjälper ,för "N" verkar inte fatta , utan bara försöker med nya saker ,
Och det är detta som jag tycker är lite läskigt !!! fattar verkligen inte "N" ?? är dom såååå sjuka !!!!!!
jag är nere på en 5 årings nivå och är övertydlig , men ändå fattar han icke,,,
MVH frustrerad magnus