vårblomman skrev:Har ofta upplevt att personer som jag berättat mina upplevelser om min barndom för misstror mig. Det är som en ny kränkning, nästan värre, så jag har slutat berätta.
<(^.^)> Användarvillkor • Forumregler • Rapportera ett inlägg => Frågor om forumets funktioner besvaras i dessa kategorier (ej via PM) => => Frågor och Svar • BBkoder - BBCodes • Förslagslådan • Info om Bloggar => Hittar du inte svaret? Skapa en ny tråd! ![]() |

vårblomman skrev:Har ofta upplevt att personer som jag berättat mina upplevelser om min
barndom för misstror mig.

dreamer skrev:Ja visst är det så Ani eller så pratar man med de som själva har haft sina törnar det är de enda som kan leva sig in i hur man kan ha haft det, lite grann.

virrispirris skrev:Och jag tror knappt när jag hör andra som är tvärtom...
Som kollegor på jobbet eller vänner, och deras relation till sina barn/tonåringar. När jag märker att de sätter barnet/tonåringen framför sig själva i ALLA lägen.
<(^.^)> Användarvillkor • Forumregler • Rapportera ett inlägg => Frågor om forumets funktioner besvaras i dessa kategorier (ej via PM) => => Frågor och Svar • BBkoder - BBCodes • Förslagslådan • Info om Bloggar => Hittar du inte svaret? Skapa en ny tråd! ![]() |

SvartaKatten skrev:virrispirris skrev:Och jag tror knappt när jag hör andra som är tvärtom...
Som kollegor på jobbet eller vänner, och deras relation till sina barn/tonåringar. När jag märker att de sätter barnet/tonåringen framför sig själva i ALLA lägen.
Ja, jag blir också så himla glad och rörd varje gång jag ser/hör en förälder som tänker, bryr sig, planerar, oroar sig och är mänsklig. Blir lika förvånad varje gång!

Simsalabim skrev:SvartaKatten skrev:virrispirris skrev:Och jag tror knappt när jag hör andra som är tvärtom...
Ja, jag blir också så himla glad och rörd varje gång jag ser/hör en förälder som tänker, bryr sig, planerar, oroar sig och är mänsklig. Blir lika förvånad varje gång!
Samma här!!

Återvänd till Om och för vuxna barn till narcissistiska föräldrar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster