Får dock inte till den riktigt, så om någon kan tipsa mig om hur man egentligen får en sån där sida på Facebook att se bra ut och fungera bra, tala gärna om för mig hur jag ska göra den bättre
<(^.^)> Användarvillkor • Forumregler • Rapportera ett inlägg => Frågor om forumets funktioner besvaras i dessa kategorier (ej via PM) => => Frågor och Svar • BBkoder - BBCodes • Förslagslådan • Info om Bloggar => Hittar du inte svaret? Skapa en ny tråd! ![]() |

Vargen kommer skrev:Jag har precis gått med i FB sedan ett par veckor och var faktiskt det första, och då, det enda fanset där: Borde det inte ha varit du Katten?!![]()
<(^.^)> Användarvillkor • Forumregler • Rapportera ett inlägg => Frågor om forumets funktioner besvaras i dessa kategorier (ej via PM) => => Frågor och Svar • BBkoder - BBCodes • Förslagslådan • Info om Bloggar => Hittar du inte svaret? Skapa en ny tråd! ![]() |

Bokstav skrev::lol:
Tror det kan betyda att man är ute och cyklar också.![]()

.jpg)

Återvänd till Information om forumet
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster